Uslovi kupovine
Poslovni podaci firme
Uslovi kupovine
Poštovani korisnici, molimo vas da pre korišćenja naših usluga, pažljivo pročitate sledeće uslove.
Svaka poseta našem sajtu, kao i kupovina, znači da ste ove uslove pročitali i da se slažete sa njima u potpunosti. Ukoliko su uslovi za vas neprihvatljivi, molimo Vas da ne koristite sajt bampet.mineweb.dev.
Opšti uslovi poslovanja
Ovim opštim uslovima korišćenja usluga propisana su osnovna pravila čijim će poštovanjem od strane BAMPET internet prodavnice, sa sedištem u ul. Bulevar Mihajla Pupina 53, 11070 Novi Beograd, Beograd, Srbija, delatnost Trgovina na malo posredstvom pošte ili preko interneta, šifra delatnosti 4791, matični broj 67759664, PIB 114666745, web adresa bampet.mineweb.dev, kontakt e-mail bampet@bampet.rs (u daljem tekstu: Prodavac) i krajnjeg korisnika (u daljem tekstu: Kupac) biti obezbeđeno uspešno okončanje prodajnih transakcija putem On-line prodaja internet prodavnice.
Ovde propisani opšti uslovi poslovanja prodavca, služe da kupac na jasan i nedvosmislen način bude upoznat sa uslovima pod kojima može doći do zaključenja ugovora o kupoprodaji, načinom zaključenja takvog ugovora, svim pravima i obavezama kupca prilikom kupovine robe, kao i obaveštenjima koje prodavac dužan da uputi kupcima pre zaključenja ugovora.
Nepoštovanje ovde definisanih pravila može prouzrokovati neizvršenje platne transakcije ili neuspelu narudžbinu.
Pravilnikom su precizirane i posledice koje u slučaju neizvršenja transakcije ili neuspele narudžbine snose Prodavac i Kupac.
Prodavac zadržava pravo promene uslova korišćenja zavisno od promene u ponudi svojih usluga i/ili važeće zakonske regulative.
Ovde propisani opšti uslovi poslovanja prodavca, sastavni su deo ugovora o kupoprodaji koji će biti zaključen između prodavca i kupca.
Kupac je u obavezi da se pre svake kupovine upozna sa obaveštenjima koje je prodavac istakao na svom sajtu, proveri sve informacije vezane za uslove poslovanja, kao i da u svemu poštuje postupak za zaključenje ugovora o kupoprodaji.
Sve porudžbine putem internet prodaje obavezujuće su i za Kupca i Prodavca istovremeno.
Tehnička podrška
Za dodatne informacije u vezi sa narudžbinom, kao i u slučaju reklamacije ili otkaza narudžbine korisnici/kupci se mogu obratiti Korisničkom servisu slanjem mail-a na bampet@bampet.rs.
Poručivanje robe
Kupac se obavezuje da će tokom naručivanja preko interneta pratiti sledeći postupak kod zaključenja ugovora o kupoprodaji:
- korak 1 – upoznavanje sa opštim uslovima poslovanja prodavca, obaveštenjima o osnovnim podacima prodavca, upoznavanje sa svim pravima i obavezama kupca, što je sve na nadvosmislen i jasan način istaknuto na sajtu prodavca;
- korak 2 – prijavljivanje (logovanje) na portal
- korak 3 – izbor proizvoda i ubacivanje proizvoda u korisničku korpu
- korak 4 – provera/upisivanje podataka za slanje narudžbine
- korak 5 – izbor načina plaćanja
- korak 6 – plaćanje bankovnom karticom u slučaju izbora takvog načina plaćanja
- korak 7 – provera povratne poruke od Prodavca-potvrda porudžbenice i postupanje u skladu sa sadržajem poruke.
Jedna osoba može da naruči više proizvoda u jednoj transakciji.
Kada kupac obavi sve gore navedene korake, smatra se da je uputio prodavcu porudžbenicu.
Prodavac je u obavezi da kupcu potvrdi porudžbenicu i to u roku od 2 radna dana od trenutka prijema porudžbenice ili da u istom roku obavesti kupca da nije u mogućnosti da mu isporuči poručenu robu. Ukoliko su svi uslovi za kupovinu obezbeđeni, prodavac će poslati potvrdu porudžbine na e-mail adresu koju je kupac naznačio prilikom registracije, time prihvatajući ponudu za zaključenje ugovora. Ugovor se smatra zaključenim tek kada prodavac pošalje e-mail u kome kupca obaveštava o terminu dostave poručenog artikla.
Ukoliko prodavac nije u mogućnosti da obezbedi poručeni artikal, poslaće e-mail u kome obaveštava kupca da poručeni artikal više nije raspoloživ, te da je porudžbina otkazana. U tom slučaju ugovor neće biti zaključen.
Nakon uspešne kupovine preko sajta kupac na e-mail dobija potvrdu na osnovu koje će usluga biti realizovana.
Cene proizvoda su jasno istaknute na sajtu prodavca. Sve cene prikazane su sa uračunatim PDV-om. Prodavac zadržava pravo promene cena bez prethodnog obaveštavanja, kao i pravo dodavanja ili povlačenja iz ponude bilo kog artikla, u svakom trenutku.
Plaćanje
BAMPET podržava sledeće načine plaćanja:
– Plaćanje kreditnim i debitnim karticama
Nakon kreiranja narudžbenice program Vas vodi na sigurnu stranicu BANCA INTESA gde ćete uneti Vaše podatke sa kartice i tako izvršiti plaćanje. Ovaj način plaćanja podrazumeva da se nakon potvrde porudžbenice sredstva rezervišu na Vašoj kartici. Sredstva se skidaju sa Vaše kartice kada se proizvodi izdvoje I pripreme za slanje.
Napomena za korisnike kreditnih kartica: Uređaje nije moguće platiti na rate bez kamate osim ukoliko je to posebno naznačeno ili omogućeno u formi plaćanja.
– Uplatnicom na šalteru banke ili pošte
Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon potvrde narudžbenice, na šalteru banke ili pošte izvršite uplatu iznosa sa narudžbenice na naš račun a sve prema jasnim instrukcijama koje ste dobili putem mail-a na adresu koju ste ostavili pri poručivanju.
– E-bankingom
Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon što potvrdite svoju narudžbenicu, putem svog E -banking naloga izvršite plaćanje iznosa sa narudžbenice. Svi detalji u vezi plaćanja sa jasno naznačenim instrukcijama biće Vam poslati na e-mail nakon Vaše potvrde narudžbenice.
Napomena:
U slučaju plaćanja putem e-banking-a, virmanom ili uplatnicom ukoliko ne izvršite plaćanje po narudžbenici u roku od 24 sata od njenog kreiranja, ista će biti stornirana i obrisana. Nakon isteka perioda od 24 sata plaćanje po toj narudžbenici nije moguće, ali možete nas kontaktirati radi provere I potom napraviti novu narudžbenicu i izvršiti uplatu po njoj u istom roku.
Plaćanje po obavljenoj dostavi (pouzećem):
Da biste naručene proizvode preuzeli od kurirske službe, u trenutku dostave morate platiti ceo iznos narudžbine u gotovini. Naš savet je da unapred pripremite tačan iznos novca za plaćanje.
Zaštita privatnosti korisnika
U ime BAMPET Beograd obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o kupcima/ korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni kompanije BAMPET (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).
Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Isporuka
Prodavac je dužan da u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija izvrši uslugu ili isporuku robe, osim ako nije nešto drugo ugovoreno. Prodavac je dužan da bez odlaganja obavesti potrošača da isporuka ugovorene robe ili pružanje ugovorene usluge nije moguće.
Reklamacije
Potrošač je naručivanjem artikala iz ponude BAMPET Beograd stupio u ugovorni odnos sa trgovcem, čime je zaključen ugovor o kupoprodaji na daljinu. U ovom slučaju potrošač uživa posebnu zaštitu u skladu sa Zakonom. Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu u roku od 14 dana od trenutka kada roba dospe u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz čl. 34. i 35. Zakona (U daljem tekstu: odustanak od ugovora). Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrazcu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu ili ma drugi nedvosmislen način (u daljem tekstu obrazak za odustanak). Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu smatra se blagovremenom ukoliko je poslata trgovcu u roku od 14 dana od trenutka kada roba dospe u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik. Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. Teret dokazivanja da je postupio u skladu sa prethodno navedenim radi ostvarivanja prava na odustanak od ugovora, je na potrošaču.
Obaveze potrošača u slučaju odustajanja od ugovora
Potrošač je dužan da vrati robu trgovcu ili licu ovlašćenom od strane trgovca, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Smatraće se da je roba vraćena u roku ako je potrošač poslao robu pre isteka roka od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Potrošač snosi isključivo direktne toškove vraćanje robe. Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Potrošač neće biti odgovoran za umanjenu vrednost robe u slučaju kada mu prodavac nije dostavio obaveštenje o pravu na odustanak od ugovora.
Kada potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora nakon što je dostavio zahtev u skladu sa članom 30. stav 4. ili članom 31. stav 8. Zakona, dužan je da plati trgovcu iznos koji je srazmeran sa izvršenim uslugama do momenta kada je potrošač obavestio trgovca o ostvarivanju prava na odustanak od ugovora. Srazmerni iznos koji potrošač treba da plati trgovcu obračunava se na osnovu prodajne cene dogovorene ugovorom, koja ne može biti viša od tržišne vrednosti onoga što je bilo isporučeno.
Povraćaj kupljene robe
BAMPET kupovinu posmatra kao situacioni i individualni proces, te je u potpunosti spreman da odgovori na zahteve kupaca u vezi s povratom kupljene robe iz različitih razloga. U skladu sa zakonskim propisima, krajnji potrošač ima pravo na povrat u određenom roku. Nakon što se utvrdi da je vraćena roba u istom stanju kao prilikom isporuke, odnosno neoštećena, ispravna i u originalnoj ambalaži, kupcu se omogućava povrat novca ili zamena robe uz eventualnu doplatu za drugi artikal.
REKLAMACIJE I POVRAT ROBE
BAMPET se obavezuje da će artikle iz svoje ponude, koji su predmet online kupovine, isporučivati u tehnički ispravnom stanju, sa važećim rokom trajanja, zapakovane u originalnu ambalažu, pri čemu će proizvodi u potpunosti odgovarati vrsti i opisu navedenom na zvaničnom sajtu.
U slučaju bilo kakve reklamacije na proizvod ili pruženu uslugu, molimo Vas da nas kontaktirate putem imejl adrese bampet@bampet.rs ili telefonom na 063 497 827 (ponedeljak – petak, od 09 do 17 časova). BAMPET je posvećen rešavanju svih reklamacija u skladu sa važećim Zakonom o trgovini i Zakonom o zaštiti potrošača. Nakon razmatranja vašeg zahteva, pružićemo dalja uputstva i smernice za sledeće korake u postupku reklamacije.
U slučaju reklamacije ispravnosti proizvoda, kupac je dužan da popuni Reklamacioni list i dostavi ga na imejl adresu bampet@bampet.rs. Pored toga, potrebno je priložiti sledeću dokumentaciju:
- Elektronsku kopiju računa o kupovini,
- Popunjen reklamacioni list sa preciznim opisom neispravnosti proizvoda (uključujući serijski broj ili datum isteka roka trajanja, ukoliko je primenljivo).
BAMPET je u obavezi da potrošača obavesti o odluci donetoj po osnovu reklamacije u roku od sedam (7) dana od dana prijema reklamacije, dok je dužan da osnovan zahtev iz reklamacije reši u roku od petnaest (15) dana.
Nakon prihvatanja reklamacije, BAMPET će u najkraćem mogućem roku organizovati preuzimanje robe putem ovlašćene kurirske službe City Express, pri čemu će sve troškove povraćaja snositi BAMPET. Nakon prijema vraćenog proizvoda, kupcu će, u skladu sa njegovim izborom, biti isporučen zamenski proizvod bez dodatnih troškova ili odobren povraćaj novca.
Potrošač nema pravo na reklamaciju u slučaju da je nedostatak na proizvodu nastao njegovom krivicom, odnosno nepravilnom upotrebom ili neadekvatnim rukovanjem proizvodom.
Rokovi za podnošenje reklamacije:
- Za proizvode sa garantnim listom, potrošač ima pravo na reklamaciju u slučaju nedostataka koji su nastali u roku naznačenom u garanciji, a najkasnije 14 dana od dana kupovine.
- Za proizvode bez garantnog lista, potrošač ima pravo na reklamaciju zbog nedostataka koji su nastali u roku od šest (6) meseci od dana kupovine.
Ova pravila reklamacije usklađena su sa važećim zakonima o zaštiti potrošača i trgovini.
Ukoliko kupac želi da izvrši zamenu proizvoda, potrebno je da popuni Obrazac za zamenu proizvoda i pošalje ga na e-mail adresu bampet@bampet.rs. BAMPET će, nakon prihvatanja zahteva za zamenu, u najkraćem mogućem roku organizovati preuzimanje robe putem ovlašćene kurirske službe City Express. Svi dodatni troškovi vezani za povraćaj proizvoda biće na teret kupca.
POVRAT KUPLJENE ROBE ZBOG NESAOBRAZNOSTI
Troškove vraćanja robe u slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti snosi trgovac. U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio uplatu putem platnih kartica (delimično ili u celosti), bez obzira na razlog vraćanja, BAMPET je u obavezi da povraćaj vrši isključivo putem VISA, EC/MC, Maestro, Dina, Amex i MasterCard metoda plaćanja, što znači da će banka, na zahtev prodavca, izvršiti povraćaj sredstava na račun korisnika kartica.
ODUSTANAK OD KUPOVINE
Zakon o prodaji na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi zadovoljenja svojih ličnih potreba, a ne u svrhu obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Kupac pri odustajanju od ugovora može, ali nije obavezan, da navede razloge svog odustanka.
Kupac je dužan da vrati robu BAMPET-u bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao Obrazac za odustanak. Kupac snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe, osim ako je trgovac prethodno saglasan da ih snosi ili ako nije obavestio potrošača da je on dužan da ih plati.
Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno koji prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost proizvoda.
BAMPET je dužan da bez odlaganja izvrši povraćaj uplata koje je primio od potrošača, uključujući i troškove isporuke, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio Obrazac za odustanak.
BAMPET može da odloži povraćaj sredstava dok ne primi robu koja se vraća ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je poslao robu trgovcu, u zavisnosti od toga šta nastupa prvo, osim u slučaju kada je trgovac ponudio da sam preuzme robu.
Po prijemu vraćene robe, BAMPET će utvrditi stanje i ispravnost artikla, a povraćaj novca će biti odobren ako su ispoštovani svi relevantni zakonski kriterijumi, u skladu sa zakonskim obavezama.
IZUZECI OD PRAVA NA ODUSTANAK OD UGOVORA
Pravo na odustanak od ugovora ne može se primeniti u slučaju isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane robe.
Po prijemu vraćene robe, BAMPET će utvrditi stanje i ispravnost artikla i obavestiti Vas o daljem postupku, da li možemo razdužiti kupca ili poslati zamenski proizvod.
Ukoliko je pošiljka stigla oštećena, neophodno je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket kako biste napravili zapisnik. Ako je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, molimo Vas da kontaktirate naš servis kako bismo Vam poslali zamenu.
Povraćaj sredstava
Prodavac je dužan da bez odlaganja izvrši povraćaj uplata koje je primio od potrošača, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak.
Prodavac vrši povraćaj novca koristeći ista sredstva plaćanja koja je potrošač koristio u prvobitnoj transakciji. Izuteto od navednog, prodavac nije dužan da izvrši povraćaj dodatnih toškova koji su posledica izričitog zahteva potrošača za dostavu koja odstupa od najjeftinije uobičajene dostave koju je ponudio prodavac.
Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, BAMPET je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Dina, Amex i MasterCard metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice
Dodatne informacije o adresama za povraćaj robe i slanje obrazaca možete dobiti upitom na mail adresu bampet@bampet.rs, Obrazac za odustanak od ugovora takođe možete poslati elektronski na istu mail adresu.
Podaci o trgovcu
Poslovno skraćeno ime: PR BAMPET Beograd
Delatnost: 4791 – Trgovina na malo posredstvom pošte ili preko interneta
Matični broj: 67759664
Poreski broj: 114666745
Web adresa: bampet.rs
Kontakt telefon: +381 63 497 827
Kontakt e-mail: bampet@bampet.rs
Izjava o PDV-u
BAMPET je u sistemu PDV-a